Mer paket åt folket

Det var ju en fin överraskning att jag fått hem skorna, det trodde jag aldrig. Men jag fick faktiskt lite mer med posten denna fina dag. Nu är det dags att byta ögonfärg igen, de linser jag har beställt den här gången har jag aldrig provat tidigare. Jag kan ju avslöja att det är ett par lila linser igen, men det är en annan variant, alltså inte samma som det paret jag har haft två gånger tidigare. Älskar lila ögon, det ser ju inte sjukt onaturligt ut heller konstigt nog. Sen fick det bli ett par crazy lenses och slumpen fick avgöra vilka jag fick. Då blev det en hel hunka billigare. Jag fick "blood red" så ja... ni förstår väl hur dom ser ut. Ska bli roligt med lite halloween senare i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0