Kompiiis

Har nu ringt till företaget som jag beställde min studentmössa hos för tredje gången. Jag fick ju ingen rosa strimma på mössan som jag beställt, och blomman där framme såg helt förjävlig ut så det var därför jag ringde från första början. Då skulle de skicka en ny blomma samt strimma, men det hände ingenting på 3-4 veckor. Då ringde jag igen förra veckan och fick en blomma senare samma vecka, men självklart ingen strimma. Så jag fick ringa en gång till alldeles nyss och nu börjar dom känna igen mitt namn och allting haha! Vi har nog blivit lite kompisar dom och jag. Kan inte påstå att dom sköter sitt jobb sådär jättebra, men trevliga är dom ju i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0