December

Surpriiise, Felicia ifrån klassen är återigen vår modell. Här har vi den sista bilden som då är skytten. Jag har sminkat och Kajsa har fixat håret. Tanken var att hon skulle vara en liten isprinsessa med frostiga fransar, bryn och läppar. Det är dock synd att man inte ser en sådan ljus makeup på så långt håll. Det blir liksom inte lika tydligt som om jag gjort en mer markant sminkning. Men nu har jag i alla fall berättat hur jag sminkat så då kanske man ser det lite tydligare? ;) Kajsa gjorde lockar i Felicias hår samt slängde lite kokos i det så att det skulle se ut som om hon hade snö i håret. Fredrik Larsson har fotat, sen slängde han in en snöstorm i bilden också - det var faktiskt solsken den dagen vi var ute och fotade haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0