120524

Jag lovar att jag ska börja lägga upp bilder från Turkiet-resan snart, samt berätta lite mer om vart tusan det är jag ska flytta och vad jag ska göra där. Och när jag sa att jag ska flytta jävligt långt från Umeå så är det verkligen så sjukt jävla långt. Ni kan inte ens hälsa på mig bara över en vecka och samtidigt kunna känna er utvilade nångång under den veckan. Så långt snackar vi.
Jag är bara så slut nu efter slutprovet idag. Det gick för övrigt lite smått åt helvete vissa gånger så jag är inte alls nöjd med nånting för tillfället. Nu har jag slängt in en tvättmaskin (bara två kvar sen efter den), samt tvättat mina sminkpenslar inför slutjävlaproven imorgon också. Så det är anledningen till varför jag inte känner den här blogg-taggen riktigt. Så jag bloggar förmodligen imorgon, vi får se helt enkelt.

Kan visa mitt fina armband dock. Köpte det i Turkiet för ynka 40 kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0