Wtf?

Drömde en sjukt skum grej inatt. Jag, mamma och Billy flyttade till USA. Sen blev jag inte amerikansk medborgare, men typ. Så jag fick ett brev hem, där det stod att jag skulle iväg med typ militären eller något eftersom alla som är mer eller mindre amerikanska medborgare måste göra det. Så vi skulle åka med en buss, och jag fick en sjukt dålig magkänsla - det kändes fel att åka med. Men dom prickade av mig på listan och jag hoppade in i bussen. Vi började åka iväg. Helt plötsligt satt vi alla i en helikopter och det var sjukt blåsigt så ibland flög den där helikoptern iväg med vinden, inte kul för mig som är flygrädd haha! Sen helt plötsligt så var det bara vi "barn" som satt i helikoptern, ingen av de "vuxna" och självklart är vår helikopter påväg ner i backen. Jag trollar mig ur helikoptern och står helt plötsligt på marken. Då står jag och kollar på när den kraschar. Jag springer sen dit, och då har alla andra barn blivit till stenar, så trollar jag lite mer och så blir dom sig själva igen. Eftersom de kraschade som stenar så har de ju inte gjort illa sig heller. Ja sen fortsatte det lite sådär, så drömmen var lite småobehaglig, men samtidigt ingen mardröm haha....
Nu ska jag i alla fall till skolan för utvecklingssamtal. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0