once upon a time

Idag på kundpasset hade jag sjukt tur. Egentligen var det bara för mig att hålla inne hostan och ta hand om en fotbehandling + frans- och brynfärgning, men så kommer min lärare från ingenstans och frågar om jag kan ta en make up istället. Tackade ja direkt för det spelar det ju då helt plötsligt ingen roll om jag behöver hosta någon gång hit och dit. Grymt härligt måste jag säga.
Gjorde lite annorlunda idag och la upp både sminkprodukter och några penslar på en handduk, jag höll mycket bättre ordning på arbetsbordet än vad jag brukar tack vare det. Kanske det är såhär jag måste börja sminka i framtiden? Annars ser det ju så himla grisigt ut på en sekund haha.
Sitter egentligen bara och babblar för att jag väntar på att maten ska bli klar. Jag är sinnessjukt hungrig, gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0