Four Elements

Shit. Jag har varit på skolan i hela 13 timmar idag. Har både suttit ner på röven i ett x-antal timmar för att få håret fixat. Sen har jag stått på benen ett x-antal timmar för att sminka modeller, samt mig själv haha. Det var alltså dags för hårshow idag, och jag kan säga det att jag är helt slut. Imorgon blir det att dyka upp på skolan kl 06.00 så det blir väl för mig att ställa väckarklockan på 05.00? Tagga satan alltså.
Såhär ser jag ut nu. Då har jag ändå tagit bort halva sminkningen, tagit ur löshår och diverse hårdekorationer. Puh. Jag behåller dock afrot för imorgon kör vi nämligen två shower till som är för alla fantastiska Draggen-elever. Kom till aulan kl 11 och/eller 12 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0