But I can love you better

Ja, så vi var på 5ive där dirty house guys befann sig, ingen aning vilka de är eller något.. men fick finfin connection med en av dem, vi stod och mimade sjukt töntigt mot varandra och sen kastade han en tändare till mig. Därav dirty house guys tändaren. Sen bjöd kvällen på karaoke, dans, och massa randomgrejer som vanligt - en kille kom fram och hälsade, men sa typ ingenting. Det är väl inte meningen att jag ska föra samtalet om någon kommer fram till mig?! Stämningen blev så jävla pinsam, så jag sa typ att jag skulle leta efter min kompis på toaletten och gick dit istället. På vägen hem mötte vi ett gäng killar, varav en sträckte ut sina armar som om han skulle krama någon. Han kom ju som rakt emot mig, så han fick en kram, men vi sa absolut ingenting till varandra, sen gick vi åt varsitt håll. Haha, det kallar jag random. Aja, nu orkar jag inte berätta mer och ni orkar nog inte läsa så mycket mer heller. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0