tisdag

Vad söta ni är som går in på bloggen trots att jag är sämst på att uppdatera! Vill bara än en gång ursäkta för hur jag beter mig, men jag har så jäääkla fullt upp varje dag hela tiden. Är det inte jobb så är det människor jag ska säga hej då till (blir ju så när man ska flytta till andra sidan jordklotet om en vecka), och är det inget sånt så är det massa ärenden som ska fixas.

I söndags var jag dock till Övik en sväng, det bestämdes väldigt tvärt och där fick jag träffa Harriet, min barndomsvän och mina gudföräldrar som inte kunnat komma på min student. Det blev lite två flugor i en smäll (eller tre kanske?) genom att dra med min barndomsvän så jag fick prata lite med henne, samt åka till mina gudföräldrar så att de kunde få säga hejdå samt ge mig studentpresenten de hade köpt (ska visa den sen, helt sjukt vacker!). Såhär såg det i alla fall ut på bordet den dagen, mådde man gott eller mådde man gott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0