Tidsinställt

Jag färgade ju och klippte håret på Styling Crew idag, inte för att jag är rik.. tyvärr, utan för att jag fick ett presentkort av mamsen i julklapp. Och eftersom jag drar iväg till NZ i slutet på denna månad så kändes det ju som att jag var tvungen att köpa upp hela beloppet på det där presentkortet. Kan ju inte direkt spara på pengarna tills jag kommer hem. Så det som fick hänga med hem var nytt schampoo och balsam från Kevin Murphy (nej, de jag köpte från skolan för någon månad sen är fasen inte slut haha) och en hårspray. Jag kommer lämna dessa hemma och så får mamma och billy ta med sig dom när de kommer och hälsar på mig på andra sidan jordklotet under jul och nyår. Jag är lite kär i KM alltså.. Hårsprayen från Redken är också grym, håret känns som fortfarande så lätt efteråt och det är så jag vill ha det. Det får inte kännas att det är så mycket produkter i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0