Sorry

Ni märkte kanske att det inte blev så bra med uppdatering efter jobbet igår, det beror på att jag stack ner till stugan för att agera chaufför åt mor och billy som skulle på partaj. Det är galet vad fort planer förändras i mitt liv just nu. Jag måste typ träffa så många personer som möjligt på så kort tid som möjligt. Så idag har jag faktiskt varit i Nordmaling till en början (där stugan då ligger) och sedan i Örnsköldsvik en liten liten sväng, för jag insåg att jag fasen inte har tid att träffa folket där nere senare. Sen kom jag hem och då blev det att jobba någon timme, sedan middag och nu har jag tagit mig en lång dusch och ser framemot sängen.

Imorgon står ännu mer jobb på schemat, och direkt efter det styr vi upp en klassmiddag/myskväll så vi ser väl om vi hörs något då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0