Ett besök hos frisören

Jo, jag drog ju som sagt till Maria imorse och jag kom ut från salongen med samma gamla vanliga frisyr och färg fast tusen gånger fräschare. Eller iofs så har vi dragit på med lite kallare toner av rött, otroligt busigt va?
Jag har varit inne på att göra topparna ännu ljusare, eller att köra på dip dye även där håret är uppklippt, men eftersom mitt hår är så jävla slitet så kände jag att det egentligen inte var något att diskutera just nu (vill ju ha kvar längden på håret så gott det går). Så det blev att färga utväxten, toning på längderna och en orange färg på topparna.


Varsågod, här får ni en fantastiskt dålig cambild. Men ni vet ju hur det ser ut... inget är nytt här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0