Ridläger, bra grej

 Här har vi lite bilder från dagen. Ridlägret fortsätter och ja, idag smet även en söt liten ponny upp på husets veranda (eller vad man ska kalla det). Så lilla Luke sprang upp för trappen och jag drog honom ner för trappen inte en, utan två gånger. Han sprang sen upp för en tredje gång, och då orkade jag inte bry mig.. men han tog sig ner själv sen igen! Så det där att hästar kan gå upp för trappor men inte ner, är bullshit. Så länge det är en liten trätrappa så går det ju helt ok uppenbarligen ;)                                                                                                        
 
Detta är då Benjamin, ett av barnen som jag ska få ta hand om nu. Årets clown... har lite videor jag kan bjuda på sen haha!
 
Inte alltför stora Kingsley på inte alltför lilla Moose.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0