Första dagen

Ska ju inte ens skämta om hur jetlaggad jag är för tillfället. Trots mina fantastiska 11,5 timmar till sömn inatt (gick och la mig vid 19, vaknade halv 7), så är jag så stört jäkla trött nu. Men vi sitter och tittar på the Big bang theory nu så jag kanske kan skratta mig till pigghet. (är btw 10 timmar före er folks, så klockan är alltså 19.34 nu)
 
Idag har jag i alla fall fått se mig runt här på gården och om jag säger såhär.. det är stort! Jag började också packa upp min packning denna morgon och barnen blev helt till sig när de fick se allt smink och alla nagellack. Så både pojke och tjej sprang omkring med smink lite överallt i ansiktet och nagellack över precis hela händerna. Amazing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0