Billy boy

Har börjat lära känna hästen som kommer att vara min under den här tiden. Det är en finfin liten 3årig grabb vid namn Billy. Pga. att Gill (som då annars ridit honom) bröt nyckelbenet för några månader sedan så har han bara fått stå nu i tre månader. Så idag tog jag in honom och borstade honom ordentligt, han var ett litet dammoln innan, som jag nu gjort skinande ren ;) På söndag blir det att börja rida! Detta ska bli spännande!
 
 
Det är andra veckan på the school holiday programme, så nu är det lite mer kunniga personer här på "ridläger". De drog till en å inte alltför långt hemifrån så jag tog med mig Billy och promenerade med dom. Sjukt roligt. Han fick även vara nere och blöta fötterna lite, men kunde tyvärr inte leka runt med de andra eftersom jag helst stod på torra land ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0