Annars

Idag skulle jag rida min unghäst Billy för andra gången (tog en liten sväng fram och tillbaka till stranden igår tillsammans med Gill och hennes häst Moose). Det gick väldigt bra till en början, men ni vet ju hur det är när vårkänslorna kommer i alla varelser (ja det börjar bli vår här nu), så han gjorde någon vacker piruett/bock/sprutt-grej och jag gjorde någon typ volt-aktig sak ner på backen. Det blev nästan så att jag landade på fötterna, men inte riktigt. Hade varit förbannat snyggt ifall jag kunde stå kvar, men näe. Så jag hamnade med rumpan i marken och Gill som longerade Billy fick fina brännsår av longeringslinan i handen. Förbaskade häst haha! 
 
Inför denna lilla minifestival som var ikväll också så gjorde jag även Gillians make up. Hon såg att jag hade sminkat mig och sken upp som en sol och frågade om jag kunde sminka henne också. Givetvis, man behöver ju alltid träna! Så nu hädanefter har vi ändrat mina arbetstimmar så att jag börjar klockan 6 på morgonen för att fixa henne innan jobbet ;) Nejdå, men jag har en känsla på att jag kommer få sminka lite mer i mina dagar här haha! Det var för övrigt första gången hon blev sminkad av någon över huvudtaget. Coolt ey?
 
Bushezt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0