26 juli

Nu har ju jag återigen helg, helt fantastiskt med 3 dagar jobb och 4 dagar ledigt. Inte första gången i livet jag har det så heller (hej första året på stylist med spa), vilken lyxfia jag är. Så jag inledde denna dag med att käka russin ute i solen (sjukt random, jag vet). Sedan red jag Billy the kid som med alla medel försökte slänga av mig, tills han då lugnade ner sig. Haha han slängde sig till höger och vänster, typ halvbockade och varvade det med att stegra. Förstod faktiskt inte ens själv att jag satt kvar. Sedan insåg han att det inte gick att få av mig idag, så då blev han en snäll häst igen. Han har blivit lite förstörd av sin tidigare ägare så han litar inte alls på sin ryttare, så Gill brukar longera mig och så rider jag med i princip obefintliga hjälper. Ska bli spännande att se vad han är för häst om ett år när jag fått jobba mycket mer med honom.
 
Sedan tog jag in tre hästar för att Gill hade en lektion på eftermiddagen. Gjorde i ordning dem och hjälpte sedan till med att leda på själva lektionen.
 
 
Vänta nu, var det inte tre hästar jag tog in?
 
Johodå ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Åååh, äckligt söta minipluttponny! :D

Svar: I know ;) helt fantastisk, vi har två till också 8)
Emilie

2012-07-26 @ 20:54:08
URL: http://pernillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0