Spooooky


Det här är ändå rätt sjukt. I fredags såg jag en kille som jag träffade i somras, då snackade vi rätt mycket och han kom in på en historia angående hans ring. Han berättade om att han hade sett den och bara blivit helt förälskad i den. Självklart köpte han den. Men sen han hade köpt den så hade han lyckats tappa den flera gånger, men den har alltid på ett eller annat vis kommit tillbaka till honom. När jag skulle mot bussen i fredags så ser jag någonting på backen, det är den där jävla ringen.... Så grejen är ju den att jag vet var han jobbar, men vågar man bara gå in där och liksom "tja, känner du igen den här?". Okej, nu vet jag ju inte hur många som springer omkring med sånnahär ringar på sig, men det hade nästan varit lite kul om det är hans. (Och om jag vågar gå förbi och ge den till honom haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0