Myskväll, check!

Så, nu har jag och min kära mor tragglat oss igenom tre filmer. Jag har tryckt i mig först tacos (eftersom vi började se film vid middagstid), en minichipspåse, lite dipp, en chocolate chip cookie, en kanelbulle och närmare två liter mjölk. Haha, är det myskväll så är det. Sen är jag väl lite udda som helst av allt dricker mjölk, men det får vi leva med. Tänkte rekomendera en film också, nämligen "En blomma i Afrikas öken". Den fick mig att må bra, att få lite ont i magen, att dra på smilbanden samt att vattna tårkanalerna en aning. Så ja, den är hemsk samtidigt som den är fin, ledsam samtidigt som det också finns glädje. Högsta betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0