My first kiss went a little like this

Det är ganska kul med mina nya linser, för det är inget hål för pupillen. Igår när jag skulle prova dem så märkte jag att allt helt plötsligt blev lite gulare i tonen, men jag vande mig vid det otroligt fort så att jag trodde nästan att jag hade inbillat mig. Sedan hade jag ju dem i hela kvällen då vi stack till Hössjö till Kajsa. När jag efter några timmar skulle ta ut dem så märkte jag hur otroligt mycket vitare allt vitt blev och allting kändes så rent på något sätt. Så lite knasiga är dem allt, varför är de helfärgade egentligen? Eller iofs så ser det ju bra mycket naturligare ut eftersom folk inte har en chans att se ens egen ögonfärg genom det där pupill-hålet i linsen. Nåja, det stör inte jättemycket eftersom det bara blir en liten, liten tonskillnad ^^


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Förklaringen till varför du var färgblind igår!!

2012-01-28 @ 14:04:17
Postat av: Emilie

Men hur förklarar vi att Emma höll med mig då? ;)

2012-01-29 @ 10:54:04
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0