Lovely

Body Shop släpper ju denna underbaring nu snart, det är ett body butter med doft av inget mindre än choklad! Den kommer inte att stanna för evigt, så det är först till kvarn som gäller när den är ute i butik. Jag provade den i alla fall igår och den är helt sjukt härlig. Jag smorde in mig på kvällen (och doften är inte sötsliskig utan bara mysig så jag kände mig lite go där ett tag), sen när jag vaknade morgonen efter så kunde jag liksom fortfarande känna att huden var ordentligt återfuktad. Så för alla som är överdrivna torrisar (som typ mig), få tag på denna så har du räddningen där!
NU tänkte jag gå och lägga mig. Ikväll blev det papaya body butter haha! (har nog lite för många body butter nu...)

Kommentarer
Postat av: sofia

hej, ta del av mina 1000 besökare och vinn kanske en länkning, läs detta inlägg! :D kram! http://scenbloggen.com/sofiajahnke/2012/01/16/gilla-mig-pa-facebook/#respond

2012-01-17 @ 07:00:44
URL: http://scenbloggen.com/sofiajahnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0