La France

Tittade igenom bilderna på telefonen och kom på att jag inte visat bilderna från Frankrike. Så här kommer bilderna från min mobil.

Det var skumpa för hela slanten som gällde de första dagarna i Frankrike, klart det ska firas när svenskarna är på besök!

Mamma fick en chock när hon läste på flaskan. Hon läste nämligen "les petits arabes" (de små araberna... haha)

Gick ut på promenad i det fina vintervädret ja...

Tomten såg ingen annan utväg när vädret inte ville samarbeta och ge honom det vinterlandskap han är van vid. R.I.P.

Heaven on earth typ

Självklart var det lite sniglar inblandade (ni kan dock vara lugna, jag åt typ makaroner istället)

Fick årets största kinderägg ♥

Hittade min praktikplats på flygplatsen i Paris också
Såja, det var det lite fort. Hittade lite bilder från nyår i mobilen också haha! Det var dock bara typ 10 suddiga bilder på fyrverkerier och sedan även några otroligt fina bilder på typ.. marken. Kan ju slänga upp dom ändå bara för att jag känner mig så otroligt rastlös....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0