If I had it my way...

Vi rörde oss inte långt hemifrån på tolvslaget, vi gick runt huset i princip. Det var så kul när vi skulle ut för min ena sko var spårlöst försvunnen, så jag tog på mig den ena och sedan tog jag en random sko (som råkade vara Josefines) "nähä, då tar jag den här istället" sjukt irriterad. Och Josefine stod där och ba "men det är ju min sko? då har inte jag någon" "nä men jag har ju ingen sko, nu tar jag den här". Hahaha, så sjukt hur man fungerar alltså. Det slutade i alla fall med att Josefine fick ta sin sko och jag hämtade ett annat par åt mig själv. (jag var ju hemma hos mig själv så varför skulle jag ta någon annans sko när jag har typ 1000 reservpar?) Förlåt Josefine, hahaha!

Ja, såhär fagra var de bilderna som inte var på fyrverkerierna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0