Hey, I heard you were a wild one

Skulle gå upp och duscha i mamma och Billys badrum (bara för att jag samtidigt skulle kunna tvätta ansiktet i deras stora handfat, mitt är så litet så allt vatten hamnar på golvet haha), så jag började plocka på mig alla produkter jag behövde. Tillslut insåg jag ju att det inte räckte med bara famnen, så fick hämta en plastpåse. För EN dusch haha!
I påsen fanns schampoo, hårinpackning, balsam, kroppsskrubb, duschgel, ögon make up remover, ansiktstvätt, ögonkräm, nattkräm och body butter. Det blev alltså hela 10 produkter jag skulle använda där på ca en timme (ja, jag duschar länge). Räknade lite nu också, 8/10 produkter är från the Body Shop, undra vart jag har varit bosatt de senaste månaderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0