Det var kul så länge det varade

Igår drog jag hem till Josefine där vid 19-snåret. Vi var fem glada damer som satt där och pratade om allt möjligt, alltid lika trevligt. Senare drog vi oss in till stan där vi tänkt ha en fortsatt trevlig kväll, vilket den absolut var. Tills någon fäller Emma så att hon faller över mig, hela min kropp vrider sig på nåt fint sätt så att min fot helt plötsligt är uppe vid huvudet = stukad vrist!? Jag förstår inte alls hur det är möjligt, men jaja. Efter det blev det väl inte riktigt lika skoj för min del. Så efter kanske 20-30 minuter då jag försökt dansa, gå, sitta, stå så inser jag ju att det gör ont och att det är lika bra att jag åker hem.
Vi hann i alla fall spöka ut oss med lite glasögon och jag och Emma tog för oss ordentligt och kletade neongrejs i ansiktet. Vi sjöng karaoke (såg till att det var tidigt på kvällen så att ingen mer än oss själva skulle vara med om framträdandet haha!), sen var det slut för min del typ :) Jag är nöjd med igår, men vill bli frisk så att jag kan jobba... Skulle egentligen befinna mig på body shop om 45 minuter, men det är helt omöjligt att jag klarar av att jobba med foten. Den är svullen och gör ont som tusan. Ibland viker sig hela benet för att man råkar vinkla foten lite fel haha! Myskväll ikväll? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0