Suck

Om en halvtimme sticker jag iväg till vårdcentralen. Jag har förmodligen nagellim på väster ögas fransar och det är stenhårt och går alltså inte att ta bort på annat sätt än att slita bort fransarna som skiten sitter fast i. Vi får se om det finns någon läkare som råkar ha något mirakelmedel som löser upp limmet eller om jag helt enkelt får säga hejdå till de fransarna som är drabbade. Jag kan inte låta bli att tycka synd om mig själv faktiskt.

På bilden ser ni en stor limklump längst in som jag ser hela tiden, sen ser ni att det blir rödare och rödare längre ut på ögat (och att det är lite svullet), där längst ut sitter också en limklump som skaver när jag blinkar. Det är då anledningarna till varför jag inre bara kan vänta på att fransarna lossnar och limmet lossnar med dem. Det gör ont och stör mig. Suuuuck!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0