Looking for a truth, that was here all along

Igår hängde vi alltså ett gäng hos fina Micaela och Nils (som inte ens var hemma.. hallå). Det bjöds på olika dricklekar, charader, djupa diskussioner och dricka som frusit till is pga istiden som råder här uppe. Vid halv två (tror jag?) stack jag och Jossan för att vi var så otroligt sugna på max, och trots att vi fick köa lite där så hann vi med sista bussen hem - win! (så det blev maxmat i sängen för min del.... hehe love it)
Av någon anledning så var jag otroligt stolt över den här bilden igår. Men Frida tyckte att den sög, då kom jag istället fram till att min gröna Xide matchade mitt hår finfint. Där höll hon med i alla fall.. You random...
Charader på G. Det vi ser här är Jim Carrey...
Det var lite kallt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0