Hallådär kött och blåbär

Jag kan bara säga att allt har vänt från igår. Eller okej, inte riktigt allt. Det jobbigaste av allt kommer förmodligen att hända förr eller senare, eftersom jag inte tror att läget direkt kommer att bli bättre. Orkar inte skriva ut det helt, för jag vet ju inte om det händer eller inte. Men förmodligen kommer det att hända och när det gör det så lär ni märka det.
Min ekonomi har i alla fall fått en skjuts uppåt, vilket känns bra. Har fått svar på mina blodprover, som även dom gav goda besked. Jag drar som sagt till Barcelona på söndag, som nu känns väldigt bra. Jag ska till Alanya i maj, vilket känns helt sjukt skönt. Det börjar bli vår ute osv.
Jag måste verkligen försöka se allt på ett positivt sätt, annars kommer det ju inte gå. Man kommer alltid ha motgångar i livet, annars skulle man aldrig uppskatta medgångarna. Men motgångarna har varit så många på så kort tid så tunneln jag gick i var liksom kolsvart, inget ljus nånstans. Nu känner jag dock att jag ser det där ljuset. Förhoppningsvis får jag komma ända fram också och kanske känna lite på den friska luften där utanför. Vi får se hur saker och ting går helt enkelt.

Nu måste jag plugga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0