yawn.

Galet så trött jag var efter vår helg i Auckland. Jag kom hem igår (måndag) kring lunchtid och hela dagen orkade jag inte riktigt göra annat än att bara sitta och kolla på TV. Gick sedan och la mig vid halv 11 och sov som en stock till halv 10 imorse.
 
Rummet vi sov i denna helg hade ingen fungerande AC, så natten till måndag sov vi väl sammanlagt 2-3 timmar. Först kunde man inte somna, och när man väl somnade så vaknade man hela tiden och så gick det inte att somna om bara för att det var så varmt. Och sedan vid 6 tiden så vaknade ACn till liv och så blev det ju svinkallt... osv. Livet är hårt! Nu är jag i alla fall utvilad så nu ska jag börja lägga in bilder från helgen, vi har hunnit med MYCKET.
 
Här kan ni för övrigt se mina nya shorts som jag köpte i Rotorua för en vecka sedan. Gillar dem starkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0