Välkommen till djungeln

Trots en spårad fredagkväll så stoppade det inte oss från att göra massor av grejer på lördagen. Då var det dags att ta fram turisten inom oss och dra ut på äventyr. Först ut var Auckland Zoo och här kommer en liten bildbomb från våra 4 timmar där.
 


Tuppar och höns gick runt helt lösa bland alla buskar, sjukt läskigt ibland när de bara ploppade upp från ingenstans


Vi lyckades tajma otroligt bra med alla små shower på ställena vi besökte denna lördag. Så här fick vi se en elefant göra något ljud i killens mikrofon, undrar hur mysig andedräkt en elefant har?


Haha när jag och Emma satt och kollade igenom alla bilder så kom den här bilden upp och min spontana kommentar var "jaha, och vad är det här då? tyckte jag att det var fint eller?". Men det var ju faktiskt rätt fint...


Dt var ett litet fjuttigt stängsel på ca 50 cm mellan oss och dessa varelser. Jag var rädd, men ville ta bild ändå..


Det var ett bröllop mitt bland allt också, så en fet hummerlimmo dök upp från ingenstans. Lite coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0