Mars 2012

Även mars var en tråkig bloggmånad då jag jobbade så mycket med både projektarbetet och de tre jobben jag hade på sidan av skolan. Det var även i Mars som världens sötaste kund gav mig dricks på The Studio? Kommer aldrig glömma dig Inge-Gerd ;). Förutom det så fixade Moa min fina dip dye (som jag för bara en vecka sedan färgade bort, så den har fått sitta kvar länge!!), jag och Emma åkte till Barcelona och jag umgicks med mina fina vänner.

Lite halvdålig bild i mitt halvdåliga ljus hemma i mitt rum, men Moa gjorde mina toppar lite orangea sådär



Jag och emma åkte till Stockholm i några dagar, hade lite roligt. Jonas var även i stan för att söka till X-factor (eller vad det var för program) så vi mötte upp honom också


Sedan pyste jag och Emma till Barca i fem underbara dagar! Skönt att sticka iväg till lite varmare breddgrader efter en lång vinter hemma


Varför Moa gjorde dip dye på mig var för att jag var hennes hårmodell till en hårshow på skolan (hennes och tre andras projektarbete). Efter första showen såg jag ut såhär när jag lite försiktigt försökt borsta ur håret och även tagit bort större delen av min make up.

Hängde med mina ridbrudar där hemma och myste med Micaelas sötskrutt Diesel


Myste självklart med min egen sötskrutt, Bonnie



Hade GRYM otur med datorerna på skolan. Hårddiskarna kraschade en efter en hahaha


VK (tror jag det var) gjorde ett litet repotage om vår modell för en dag-behandling på skolan. Jag fick äran att sminka reportern



Höll på med naglarna...



Fortsatte med de sista bilderna till projektarbetet


Fick hänga med Emma till akuten en kväll kring 11-snåret. Blev kvar där till fyra på morgonen eller något sådant trevligt. Här satt jag och väntade när hon skulle röntgas. 


Vi på stylist med spa fick varsin present från Maria Åkerberg. Världens underbaraste body balm och en sjukt najs lip care-grej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0