Maj 2012

Här kunde man bara pricka av en grej efter den andra och känna vad nära slutet på gymnasiet man var. Vi hade slutprov i skolan, jag kunde kalla mig spaterapeut och make up artist, jag stack till Turkiet med Josefine och Moa, det bestämdes att jag skulle flytta till Nya Zeeland (grymt impulsiv grej egentligen då jag var här en månad senare), och livet var bara allmänt bra!
 
Jag vet inte hur många gånger jag satt och svor åt den här jäkla religionsboken. Jag och Religion funkar verkligen inte bra ihop.


Käkade middag på Costas med härligaste Body Shop gänget


Fick hem mina dösnygga studentskor från USA


På The Studio hade vi lite att göra en dag så vi skannade våra ansikten för att få till coola bilder


Jag pluggade på inför de absolut sista proven i skolan


Min studentmössa fick äntligen alla bitar på plats


Micaela drog mig ut på festligheter och såhär såg det ut i köket morgonen efter. Det var ju ett under att jag kommit ihåg att dra ur kontakten till våffeljärnet... Kan inte låta bli att skratta när jag ser den här bilden idag


En bild från festen kvällen innan


Hittade mina drömshorts på Gina Tricot


La upp alla bilder från projektarbetet eftersom allting äntligen var klart


Pyste iväg till Turkiet tillsammans med Moa och Josefine 


Hade återigen sårsminkning på skolan. Jag gjorde detta brännsår på Josefine


Hade slutprov i skolan och under Make Up Store examintationen såg det ut såhär på bordet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0