Juni 2012

Åh vilken underbar månad detta var. Jag tog studenten, det blev helt och hållet fastställt att jag skulle flytta till Nya Zeeland, jag drog för första gången i mitt liv till Göteborg och ja... jag flyttade. 

Förberedelser inför studenten....


Hängde givetvis lite mer med Micaela och sötkorven Diesel. Tyckte det var så galet sött när han la sig såhär på en kudde hahaha


Var i extas när jag upptäckte att det var klart med visumet (var ju ute i sista minuten kan man säga)


Jag och Micaela spelade maaassor av kubb


Våra söta lärare bjöd oss hantverkselever på lite finare lunch


Fick hem alla diplom och intyg


Sket i balen, hängde på Bölesholmarna tillsammans med Kajsa, Malin och Isabelle istället


Juni innebar massor av fest, alla dagar i veckan. Detta var inför tisdagstaket. Man tar bara studenten en gång i livet


Fick hem mitt internationella körkort i tid också


Ben & Jerry öppnade en kiosk nere på kajen och BJÖD på glass deras första öppna dag. Vi på the studio stack dit under ett lunch-hål! 


Grillade och hade det trevligt med ridbrudarna


Mina vackra studentskor!!


Sedan tog man studenten också


Blev lite patriotisk och hejade på Sverige i fotbolls...EM? Minns inte vad det var för mästerskap ens hahaha


Drog till Gööötlaborg för att hänga med min vän Evelina, världens roligaste vecka!!
 
Efter Göteborg blev det även en liten avskedsmiddag med mina fina brudar hemma i Umeå. Var ju lite folk man behövde säga hejdå till eftersom ett år är en ganska lång tid att vara borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0