Januari 2012

Tänkte att vi kör en årsresumé i år igen. Behöver lite tidsinställda inlägg nu under tiden som jag reser runt/umgås med mina föräldrar. Så först ut är inte helt oväntat januari och såhär såg det ut då:
 
Inledde året med att städa efter en galen nyårsfest



Jag var duktig på att shoppa denna månad. Det var även nu jag satsade stort och köpte ett par skor från Jeffrey Campbell!


Jag och jossan drog ut nyktra på five, lustigt nog har jag nog aldrig haft roligare där som då (inte för att jag hade särskilt kul den kvällen men... det är ju inte kul där haha!)


Fick en söt present från gänget på the Body Shop som tack efter min två månaders praktik där



Jag tatuerade mig lite



Emma blev fälld och ramlade över mig denna utekväll, så jag fick gå runt med en stukad fot i några månader. Inte ok!


Jag provade massa olika gröna linser för att hitta de bästa. Dessa vann inte, eftersom det inte fanns något hål för pupillen så allt blev lite gul/grönt när man hade på sig dem haha!
 
Jag och Kajsa körde igång med vårt skumma projektarbete som inte många förstod sig på i början
 


Våra underbara lärare bjöd oss på fika eftersom vår linje fått diplom för att vi kort och gort är bäst i Sverige.


Ja den här månaden jobbade jag mest hela tiden, så det var väl egentligen inte otroligt mycket spännande som hände! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0