Hej och hå

Så nu har det blivit den 22 december. Det som hände idag var att min värdfamilj stack iväg till stranden där de ska fira jul och nyår så jag är här hemma helt själv. Det var ju inte det att jag inte fick hänga med dem dit, det var jag mer än välkommen att göra. Men mina föräldrar kommer ju hit om tre dagar!! Men det är om tre dagar... Så jag ska vara heeeelt jäkla ensam i TRE dagar. Hur ska det gå?
 
Hemma i Sverige kan man ju i alla fall säga åt någon kompis att komma över eller så jobbar man i stan någonstans några timmar per dag osv. Men i lilla Putaruru känner jag ju ingen som inte åkt iväg till stranden redan....

Så jag bytte just om till bikini och tänkte lägga mig vid poolen. Det ska väl kunna döda några timmar ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Tittin

Som sagt, vi kommer ju om 3 dagar och du gillar att sova....... Njut av stunden för snart kommer gamlingarna med sina tycken o måsten, ja du vet :)
Oj vad vi längtar att få krama om dig. Skall bli jätte roligt. Lasse, Karin, Ulla-stina o Bobo är hemma o tar hand om lilla Bonnie. Det skall bli så bra. Puss o kram.

Svar: Hahaha gillar att sova.. Jo det är sant, det blir nog en bra sysselsättning :) Ska bli skitskoj att få träffa er igen!! Sjukt att det har gått ett helt halvår.
Emilie

2012-12-21 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0