Fredag

När vi anlände i Auckland så började vi med att checka in på hotellet och sedan var tanken att vi skulle dra ut och känna på nattlivet. Så vi gjorde oss iordning, snackade och hade trevligt tills vi sedan begav oss ut. Vi började det hela på hotellets egna bar och sedan var allt igång. Vi hamnade på massa olika ställen (sjukt bra att inträdesavgifter inte existerar i det här landet) och vi träffade många olika människor. Vid ett tillfälle vandrade jag runt i stan med en ballonghatt på huvudet. Det är sådant som verkligen bara händer här.
 
Hur centralt bodde inte vi då? 500 m till Sky Tower som var såhär fint om natten.


Vi bestämde oss för att göra lite graciösa poser mitt i allt.


Emma skulle ta kort på mig och så känner jag hur en arm håller om mig. Jaha, det var visst en till som ville vara med på bilden?


Mina naglar var lite coola i UV-ljuset


Ja, sen var det då dags för ballonghatten osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0