Februari 2012

Här var det fortfarande väldigt mycket jobb på schemat, och mycket mindre träning då min fot inte mådde särskilt bra efter stukningen. Det var mycket roliga sminkningar att göra med skolan m.m.
 
Blev lite halv VIP på franska Sephora, gick från att vara Sephora white till Sephora black... eh... det ni ;)


Festade till det lite med några kalasmänniskor!!



Det var lite kallt inomhus?


Victoria i klassen sminkade mig till hennes projektarbete


Jag försökte träna med min fot


Vi hade glamour-make på skolan och Camilla var min modell


Bokade en studentresa till Alanya med Josefine (och sedan hakade även Moa på!!)



Fick med mig penslar från The Studio hem


Emma i klaseen (som är här i NZ med mig) sminkade mig till hennes projektarbete


Zlatan började i vår klass


Satte in extensions på Johanna, min typ chef på Body Shop haha


Jag, Kajsa och Fredrik + modeller jobbade på med mitt och Kajsas projektarbete


Det blev lite mer festligheter


Jag provade en ny nagelidé som förmodligen är min favorit av allt jag gjort tidigare haha 


Vi sminkade killar till drag queens på skolan, här är mitt resultat på Joakim

Nellie i klassen skulle sminka mig till hennes projektarbete, men till ögonfranslim användes något thai-lim som förmodligen var nagellim... Det gjorde ONT, mina ögon satt ihop så att jag fick slita bort några ögonfransar och senare fick jag även åka till vårdcentralen för att klippa bort några limklumpar. Det var hemskt haha.


Min lilla Bonnie var söt
 
 
I februari var jag även på sjukhuset för att göra lite olika blodprover, men jag var med om det hemskaste sjukhusbesöket någonsin. En oerfaren tjej gjorde proverna, jag sa att jag höll på att svimma men hon sket i det. Senare vaknar jag upp och ser massa personer stirra ner på mig. En håller i mina ben och en duttar kallt vatten i pannan på mig. Jag hade alltså svimmat. Jag var skakis heeela dagen efter det. Usch så hemskt det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0