April 2012

Skämtar jag eller? Nu när jag läser i bloggen inser jag ju hur mycket jag faktiskt har jobbat hahaha. Så den större delen av april var jag förkyld (förmodligen för att jag var lite utmattad sådär?), jag var iväg och jobbade för det mesta och hade mycket att göra i alla ämnen i skolan. 
 
Min studentmössa hittade hem, men det var inte många rätt på den. Ingen strimma, fel blomma, inget "Dragonskolan" ingraverat i mössan där bak osv. Fick ringa företaget tre gånger innan jag fick rätt blomma och strimman hem....


Den absolut sista bilden till projektarbetet fotades. Evelina var dessutom i Umeå!!


Fick ett sjukt fint påskägg av min faster, finfina praliner var det där i också!


Gjorde klart projektrapporten (halleluja)


Kajsa av alla personer TVINGADE ut mig till 5ive. Jag blev nästan mörkrädd. Men vi slutade inne på O'learys i alla fall. Mer hennes stil hahaha.


Pysslade lite mer med naglarna.


Vi skulle göra balfrisyrer på hårstylingen. Jag jobbade med fina Josefine den lektionen!


Ett glas som jag fick med mig hem från en restaurang i USA (2011) fann jag en arbetsuppgift åt. Sminkpenselhållare!


Jag smälte in i min tapet med min skjorta en kväll


Festade med Morgan och Ola-Conny...


Hade en och annan myskväll


Sminkade sår på skolan


Försökte plugga, men ville hellre sova tillsammans med gosehunden


Mamma drog till Frankrike och släktens kontakt från L'oreal Paris skickade med ett penselset hem till mig


Min och Kajsas kalender var nu helt färdig och 20 kalendrar anlände hem till mig


Jag hjälpte Fredrik med en fotografering där modellens tatuering skulle vara i fokus


Kunde för första gången sitta ute på balkongen och pressa


Det blev valborg och jag hängde med Micaela, Nils och Felix till en början. Den här kvällen slutade inte förrän 5-snåret på morgonen för min del haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0