YAY

Emma skrev idag lite försiktigt och frågade om vi eventuellt kunde åka bort till helgen. Bruden kan ju knappt ta ledigt så upptagen som hennes familj är, så jag blev ju astaggad på direkten. Så på fredag sätter jag mig på bussen igen mot Taupo, älskade Taupo. Var ju där för tre veckor sedan då jag åkte upp till Emma som bor några mil därifrån i Tokoroa. Lärde även känna lite folk där uppe så ska bli roligt att träffa dem igen, har till och med någonstans att bo nu om vi vill. Det är ju helt otroligt hahaha. Sedan på lördagen blir det väl Napier och på söndag sätter jag mig på bussen hem. Är sjukt taggad inför denna helg, det ska bli grymt! Och min helg har faktiskt redan satt igång, imorgon ringer inget alarm på mobilen. Gud så skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0