Söndags

Dagen efter själva festandet var så komisk. Vi var tvungna att checka ut från motellet innan 10 på söndagen, så det gjorde vi. Då tänkte vi att det skulle passa bra med lite frukost på Burger King eftersom det låg precis bredvid där vi parkerat bilen. När vi kommer ut ur dörren och börjar gå mot parkeringen så ser vi folk från rugbylaget (som då bodde rakt över gatan) och de börjar vinka glatt mot oss och skrika hej liksom. Vi blev lite chockade, men hejade självklart tillbaka. Sen gick vi in och åt och när vi var klara satte vi oss i bilen. När vi börjar köra är det någon idiot som bara går rakt framför bilen.... då är det en av amerikanerna som spelat biljard, han börjar asgarva och vinkade glatt han med. Sen skrek han åt några andra som gick lite längre bort, de kollade mot oss - självklart var det de andra amerikanerna som spelat biljard. De började också asgarva och vinkade glatt. Vi kunde inte göra annat än att garva vi med. Så fort vi gick till något ställe så hittade vi folk vi kände, sjukt kul att känna sig som en liten kändis här i NZ haha ;)
 


Det blev fint bussåkarväder för mig. Buss i 6-7 timmar alltså ♥

Tillslut var jag framme i lilla Otaki, visst ser ni hur fantastiskt stor stad det ser ut att vara?

Hundarna verkade ha saknat mig också, en gick och la sig på golvet i mitt rum, en följde efter mig vart jag än gick och en gick och la sig i min säng. Den sista brydde sig dock inte. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0