Huka Falls

När vi lämnat Rainbow Springs och Rotorua så körde vi vidare mot Taupo. Längs vägen fanns en skylt där det stod något om "Huka falls" och eftersom vi inte hade något direkt schema att följa så tog vi en liten sväng dit också. Det var inte det mäktigaste vattenfallet jag sett direkt, men alltså färgen på vattnet? Helt otroligt ju. Bilderna är förövrigt tagna med min iPhone, rätt bra grej det där!
 
 
Man kan ju tro att jag lärde mig vad dessa skyltar betyder efter Island förra sommaren. Men nä, klart att vi gav oss ut på en liten spontanvandring.... Pernilla, du vet precis vad jag pratar om..... hahaha.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHA!

Svar: *bränna kaloriiieeer*
Emilie

2012-08-06 @ 21:33:13
URL: http://pernillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0