Euw

Imorse alltså... vilken morgon. Hahaha. Lillkillen på fyra år har ju lite problem att få saker gjorda. Så jag försökte i kanske 10 minuter att få honom att ta på sig skorna, tillslut börjar han babbla om att han mår illa och vill ha ett glas vatten. Jag tänker inom mig "men helvete hur svårt ska det va? Ta bara på dig skorna så blir livet så jäkla mycket lättare för dig... sluta med dessa ursäkter jag orkar inte meeeer" och vips så har han spytt över halva köksgolvet. Hahaha. Herregud.... Han kan bli väldigt äcklad av saker och denna morgon tog han lite väl mycket salt på sitt ägg vilket gjorde att han spydde upp det. Jättemysigt var det att torka upp det sen också ;) och helt otroligt vad elak jag kände mig efteråt som inte trodde honom, men vad ska man göra liksom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0