Beach ride

Det var en fantastisk dag idag, det kändes som en riktig sommardag minsann. Så Gill kom på idén att vi skulle ta hästarna till stranden. Inte Billy då eftersom han inte direkt är pålitlig och på riktigt inriden, utan på en häst som heter Buddy. Ni kan ju tänka er hur ett par hästar beter sig som inte varit på en riktig strandtur på 5 månader PLUS att det är fantastiskt mycket vår i luften här. Det måste vara det. Hästarna är helt galna allihopa. Så trots att jag sitter på den häst som skulle klassas som den absolut mest pålitliga på hela den här gården, så får jag stå ut med en häst som skenar iväg för minsta lilla, skuttar runt som en liten kanin etc. Men jag kände mig trygg hela tiden. Han är inte den som försöker bocka av en och det är ju det värsta haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0