Bä åker brum

Skulle ta geten till veterinären igår. Det var ju lite som det var med bilåkandet kan man säga. Jag fick sitta med geten i knät, sen var det ju det där med säkerhetsbältet också... Så geten fick sitta med mig där i säkerhetsbältet. Hade nog inte gått sådär jättebra för geten i en krock, eftersom den förmodligen blivit mos utav mig, men ändå. Hade inte varit mycket bättre för den utan säkerhetsbälte heller liksom. Så vi kom dit till veterinären och där fick vi konstaterat att geten tydligen har någon hudsjukdom för tillfället, som förhoppningsvis kan försvinna tack vare antibiotikasprutan den fick. Så nu får vi bara vänta och se.
 
 


Den försökte gömma sig under min arm under hela bilresan också, sötkorven!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0