Vad hände?

Okej så igår drog Kajsa (!!!) med mig ut på 5ive. Haha, jag har fortfarande inte riktigt fattat hur det gick till. Så vi drog dit och såhär taggad var bruden när vi väntade på bussen.
Sedan var vi ju på 5ive och då insåg hon väl vad det egentligen innebär haha.
Sedan hamnade vi på Olles och då blev Kajserten glad igen :) Fast jag kan inte visa er hur glad, för jag har ingen bild på't. Orkar inte heller resa tillbaka i tiden och ta kort på det, så ni får se väggen där inne istället.
Sen hamnade jag i någon fantastisk diskussion om språk, fan vad irriterad jag blev där efter ett tag. En snubbe påstod att svenska är precis lika mycket uppbyggt av latin som franska är. Jo jäääävlar. Blir nästan lite irriterad nu när jag tänker på det igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0