My way

Satan i gatan vilken hurtbulle man har varit idag. Jag försöker, som jag kanske inte har sagt, att leva ett nyttigt liv nu för tiden. Så idag klev jag upp nångång efter 8, började gå till IKSU vid 9. 40 minuter senare var jag framme och då körde jag på med ytterligare konditionsträning - löpband 60 min. Sen skulle jag ha kört SH'BAM också, men var bara med första kvarten för av någon jävla anledning så har mina träningsskor fått för sig att dom ska ge mig skavsår? Det är ju bra att dom känner för det såhär ett halvår efter jag köpt dem haha. Så det gjorde rätt ont och därför började jag knalla hemåt istället. Så 80 min promenad fram och tillbaka, 60 min löpband, 15 min SH'BAM. Nu förtjänar jag nästan att få gå och lägga mig ett litet tag höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0