Dags att lära sig hur man sköter sitt jobb?

Det är ju alltid trevligt att gå runt och längta efter en grej, och när den äntligen kommer fram så är den bara fel... Jag fick äääntligen min studentmössa igår, men den har ingen rosa strimma, inte heller diamanten som utlovades (jävla rosalila plastplupp istället), och inget dragonskolan broderat där bak. Haha, jag dör vad fail. Har i alla fall ringt detta mössföretag nu så både strimma och "diamant" kommer att skickas till mig. Hur kan de misslyckas så grovt med någonting? Det gäller ju fan inte bara mig utan HELA min klass. Haha dö alltså.
Litet plus för att tjejen jag pratade med var otroligt trevlig, samt att när hon skulle fråga sina kollegor om min fina plastplupp så hörde jag att de pratade danska (massa kärlek till det språket ♥).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0