120421

Så igår var herrarna Morgan och Ola-Conny på 5ive, ärligt talat så hade jag bara hört deras namn på nån reklam - visste inte hur de ser ut eller varför dom är kända. Så när vi kommer in så springer brudarna jag är med direkt till några medelålders män och jag fattar inte vafan dom sysslar med. Jag får till svar "MEEEN DET ÄR JU MORGAN OCH OLA-CONNYYY!!!" haha.. jahaja. Morgan hade förövrigt ett väldigt kraftlöst handslag om ni ville veta, så jag försökte lära upp honom hur man gör. Blev också bjuden på efterfest hos honom, drog till Max istället.
Påväg till 5ive fullkomligt tvingade jag Emma att posa inne i bussen, snäll tjej..

Isa och Amanda tillsammans med the one and only Ola-Conny
Jag efter en liten promenad hem i det fantastiska vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0