yay, paket

Hade ni tänkt shoppa lite hårprodukter så måste ni definitivt gå in på hairsale.se. Utan tvekan! Där finns det ju sjukt billiga grejer och kundservicen var ju nästan lite sjuk den med. Jag beställde en färgbomb måndagkväll, i tisdags var det en kille som ringde och väckte mig. "hej du hade ju beställt en färgbomb eller hur? ja och tyvärr så har vi inga inne just nu, men vi får in ett gäng imorgon så jag lovar att skicka den så fort jag kan. Förmodligen är den hos dig på fredag blablabla". Hur många är det som egentligen meddelar sånt? Känns som att andra sitter och väntar på att man själv ska ringa och skälla på dem för att man inte fått grejerna efter flera veckor? Sen var det ju inte överdrivet lång leveranstid heller kan jag ju tycka, det tog 4 dagar liksom, helt okej! Tummen upp säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0