Pite havsbad

Efter en natt i Kajsas morfars hus så begav vi oss till Pite havsbad som då skulle vara nästa nattställe. Det var även där Frisörmässan höll hus!

Utsikten från vårt rum




På mässan fick vi faktiskt gratis drinkar, woho. Här har vi då drink #1.



Drink #2


Rapunzel of Sweden satte in färgglada slingor i håret på oss...


Jag köpte även fjäderextensions därifrån, en vit (med en gul fjäder som jag inte riktigt vet om jag ska ha kvar eller klippa bort!) Sen satte dom då i en blå slinga på mig.



När vi kände oss nöjda på mässan så drog vi till hotellrummet för att duscha och göra oss iordning, sedan blev det väl lite förkrök också.



Kvällens trerätters-middag åt man samtidigt som man fick se en 3 timmar lång show. Det var cowgirls, dragqueens, vikingar och allt möjligt på plats!


Är så otroligt tacksam för att skolan betalade inträdet till frisörmässan + middagen. Biljetterna var ju inte direkt billiga! De som valde att inte följa med gjorde nog faktiskt fel val för hela dagen var ju helt fantastisk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0